peugeot206 Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Sikringa ble brutt og nå funker ikke basskassa.. når jeg setter på ny sikring blir den bare brutt med en gang jeg putter den inn i basskassa, få støt.. hvordan skal jeg fikse den? brukte 15 V sikring, som ble brukt hele tiden.. første gang jeg gjør no sånt.. har ikke no særlig peiling.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 Hva snakker du om her?? bilstereo?? kassa har ikke sikkring, med mindre det er en aktiv subwoofer du har... Det høres uansett ut som du har en defekt forsterker Fortell litt mere om hva du har, så er det lettere å hjelpe deg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bobbo15 Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 sikkert en jordingsfeil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peugeot206 Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 SIkringa på basskassa/subwooferen har blitt brutt.. når jeg putter på ny sikring, blir den brutt med en gang.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Sikkert forsterkeren som er ødelagt på et vis. Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peugeot206 Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 OK.. men må man ha koblet til en forsterker på bassen?? GÅr det ikke ann å bare koble til bassen med annlegget? Uten forsterker.. Hva skjer da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Du har tydeligvis en aktiv sub (innebygget forsterker) Du kan såklart få kobla til en ekstern forsterker ved å dra en kabel ut fra basselementet. Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peugeot206 Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Takk for svaret.. jeg tror jeg har innebygget forsterker ja.. men hvordan skal jeg få subwooferen til å funke? siden jeg tror den ikke er ødelagt, siden når jeg putter på ny sikring, blir den bare brutt. og det betyr at det er strøm i den. noen tips?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Om sikringen ryker så er alt i orden fordi den ryker? Ja det var jo logisk! Sikringen ryker fordi det er en feil i forsterkeren, tydeligvis! Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peugeot206 Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Skjønner, men hvordan skal jeg få fixet den? tror den er innebygget.. noen steder jeg kan gå til?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Tror det er billigere/bedre å kjøpe en billig basspakke et sted skal jeg være ærlig. http://www.dbcompaniet.no har noe greier til en hyggelig pris Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peugeot206 Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Takker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg