T_A_H Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Heisann. Driver å bygger anlegg i en Passat 3B, og er usikker på hvordan løsning på basskassa jeg skal bruke. Det må være igjen god plass i bagasjerommet, dvs kassa skal bare være halve bredden av bagasjerommet. Høytalere er 2 stk 10" RF P3, drevet av en RF P20002 forsterker. Vil isobaric- kassa med 1/2- 2/3 av volumet til ei vanlig tett kasse gi like bra lydkvelitet som ei "vanlig" tett kasse blir det dårligere? Jeg er ute etter god lydkvalitet, og ikke type råne- bass, med porta kasse. Mvh Tore Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Hvis du er ute etter lydkvalitet, så har du handlet feil utstyr, RF er typisk "rånebass" som du kaller det ;) Om de trives i en isobarik kasse, vet jeg ikke, men de spiller neppe noe penere i en... gjør det enkelt, og bygg en lukket kasse ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Ok! Da blir det tett kasse. Er bare bass som er RF da. Kjører Soundstream foran og Xelent HiFi som midbass. Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg