Turbobenni Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 hehe, alltid ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 ja, slå heller til med en kompressor fra statene:D da får du i hvertfall lyd OG effekt! Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alek_88 Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 kjenner folk som har det da, er jo max harry xDmen kan jeg bruke 2 siden jeg har dobble rør?? hadde vært morro å se hvordan get blei på min! :D ikke harry, bare flaut ;S Siter sap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nigga iz ya 4 REEEAL!?.. Kan ikke du likegjerne kjøpe FAKE silikonpupper til kjerringa som hu bare putter i BHEN... vi skal ikke si noe om ikke du sier noe om det!... klovn! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 haha, ØY!!!! det var noe jeg hadde hørt om da! ikke noe jeg hadde seriøse planer om å sette inn. Men hvis jeg må være kul, så kan jeg bare slå til med en kompressor fra statene, da erre snakkas :* mhm! du kødda vel like mye som lene aleksanda med drittsangen sin boObs! Hu trodde virkelig hu skulle slå an, men når hele planeten og til og med døde vikinger enda ler av hu, så dro hu den, ja men jeg bare KØDDA DA. kan ikke tro at folk virkelig trodde dette var seriøst av meg.. pssshst.. neeeeida.. bare tull.. mhm.. yepp! yeah! Kjøp deg kompressor du. så er det NATTA ikke snakkes... Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigaro Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Ikke glem dekaltrim! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Turbo/SS/Fastback/GT/RS/Twincam/Injection/BADASS/NOSgas/Crazy-Mean-Streetmachine.. :op: Med det på bakluka er det sikkert ikke en kjeft som tør prøve seg.. :op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinDrift Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Skal ikke ha supra spoiler ,skyline baklys og impreza fanger for å mækse ut da? Siter - 1987 Toyota Corolla GTi 16 - 1982 Toyota Carina TA60 - 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga x 1990 Nissan 200sx S13 x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Du kan få hodeskalle-girkula mi! Skikkelig chrome-bling, med røde øyne=D Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Kompressor? Høres jo ut som en voldtatt katt du har under panseret. Gå for turbo du Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg