Gooner87 Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 nå har jeg endelig fått solgt bilen, men kravet fra ny eier at jeg må fjerne vindusenkeren og solfilmen. Hvordan gjør jeg det? Noen som har noen enkle triks? På forhånd Tusen Takk for hjelpen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Varmepistol/hårføner løser opp lim. Prøv med det enkle først. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Varmepistol/hårføner løser opp lim. Prøv med det enkle først. Takk for svar! Da har jeg fått av solfilmen og rutesenkeren. Noen tips for å få bort lim som jeg ikke får bort? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 stanley kniv også ta ut bladet, og skrap med det... sett dem gjøre dette på hurtigruta carglass i drammen på sånne klistremerker som sitter på rutene når dem kommer fra fabrikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Sitrusrens! Har ikke vært borti noe som har tatt lim bedre. Biltema selger også noe som heter Label-off som lukter sitron og funker fett. Sikkert mye det samme. Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 sitrus rens tror jeg jeg også ville prøvd... spray på så det renner skikkelig, la det virke i 1-2 min å tørk/skrap av:) Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 kjøp glass rens i vanlige matbutikker,spray på og skrap av limet.enklere er det ikke. Siter e92 320dA e36 320iA Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg