orios Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Heisann Som topic sier. Passer jetta 90 fangere på en 86 jetta?? Må de tilpasses mye? martin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 jeg har 85 mod golf å jeg bruker 90 fangere fra jetta. de passa rett på til meg. Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 de er bolt on. ikke helt likt feste på skjermene, men det gåt fint uten å bytte det også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind S Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Det er jo bare å kjøpe nye fangerglidere og bore noen ekstra hull. Greit at fangerne sitter fast på siden og... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orios Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Ok. Takk for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg