jonkl Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 sentrallåsen er gåen, når låser spretter den bare opp igjen. Er dette enkelt å fikse selv, eller er det best at verkstedet gjør det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 word... Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsby Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 har samme problemet med min, men eg holder bare nede den låsepinnen så låser den seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 har samme problemet med min, men eg holder bare nede den låsepinnen så låser den seg Ja, men da får du ikke låst bagasjerommet.. å tanklokket er heller ikke låst Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg