Andersvr Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Heisann, Den siste uka har jeg fått beskjed fra bilen hvergang jeg starter opp den at ABS'n ikke virker, med at det kommer opp ei gul abs lampe og et rødt bremse tegn som blinker på dashbordet. Dette kan lyse i 10 min eller det kan lyse i en hel dag, Også skrur det seg plutselig av. Var på møller i dag og fikk diagnose på det Der står det ABS/Instrumentenhet , Elektrisk forbindelse Intet signal Sporadisk. Er det noen som har hatt denne feilen , evt noen som har forslag til feil søking ? Jeg er så sinnsykt lei av Passat'n min akkurat nå, Jævelig god bil, men det er jo faan meg mere galt med den enn riktig :( Frustrert. Anders. Siter 1999 VW Passat 1.8 20V syncro stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blanklaks Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 Hei Jeg hadde samme problem med min for en stund siden der var det ABS sentralen som hadde tatt kvelden Mvh Blanklaks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 hjelper ofte å spyle rein sensorene og.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blanklaks Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 Ja bør absolutt sjekke dem først Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andersvr Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 Det var enheten som var gåen Her er en guide hvis noen skal fikse den selv en gang http://passat-b5.ru/index.php?option=com_content&task=view&id=296&Itemid=57 Siter 1999 VW Passat 1.8 20V syncro stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Seigen Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Har nettopp hatt et samme problem med min passat. det var abs sentralen som var gåen på den. fikk det fiksa, men kostbart..:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Jeg kjøpte brukt ABS enhet for en kompis på ebay.de til en audi A6. betalte 900 alt i alt med frakt + toll osv. Sure penger men likevel en hyggelig pris. huggerne i norge skal ha 2500 for en slik enhet. Sjekk delenumrene om du bestiller enhet fra ebay. Da er du sikker på at den passer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andersvr Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Desverre er bilen min en syncro, Så jeg trenger en ABS føler til syncro, Altså dele nr 8E0614111E eller 8E0614111A ... Og det er ikke å oppdrive hos noen huggere i norge, Og ingen i sverige... Siter 1999 VW Passat 1.8 20V syncro stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Er nok en svakhet.. min var skifta før jeg kjøpte den :(.. Er som han ene oppi her sier.. gode biler å kjøre.. men et helvette å holde vedlike.. men slik er det med alle biler nesten asså. BAre det kommer litt elektronikk inni. Men er litt enig, hører masse rart om VW/audi. Nesten aldri noe om BMW.. hmm.. kanskje min neste ;). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andersvr Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Kjøpte meg en Repair kit fra NBS i dag, Håper den kommer for som faan, Rå lei av den pipe lyden hver gang jeg starter bilen Siter 1999 VW Passat 1.8 20V syncro stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian var der Krug Skrevet April 10, 2009 Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Gøy! Har samme problem på min stv. Piper og lyser ved oppstart, før kun sporadisk og lyset kunne være på i 10 min eller hele dagen, nå konstant.. Siter - 2006 mod. Ford S-Max Trend- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv- 2002 mod. Opel Astra G Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andersvr Skrevet April 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Bytta abs enhet og alt virker fint Siter 1999 VW Passat 1.8 20V syncro stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg