vibeke Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 ok siden dere insisterer skal jeg slenge oppi en wunderbaum men det blir uaktuelt å ha den under speilet:p og nå forventer jeg at han blir henrykt over den:D Siter HONDA CRX <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Kabelsko og Kabelskotang:) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Når dama mi gir meg ting som har med bil og gjøre blir jeg oppitaketgladoglykkelig! Så han kommer nok til å sette pris på det ja. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vibeke Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 bilrens var en god idè! Hvor mye koster det da? Å vaske bilen hans får vente til sommeren, kjenner jeg han rett blir jeg nødt til å utføre det i bikini, og en forkjølelse er det siste jeg vil pådra meg :p Siter HONDA CRX <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vibeke Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Hva er kabelsko? og hva er kabelskotang? :p Til jul fikk han racingkurs på Rudskogen, det ble ihvertfall godt mottatt:) kjekt med gutter som har en hobby!:D Siter HONDA CRX <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasK Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Sett at han har en del verktøy og slikt fra før kan engangshansker og knebeskyttere/puter være kjet å ha når man heller på med sølete ting og jobber en del på knær. Får kjøpt slikt på Biltema/ Jula osv. Oppbevaringsbokser for småting er også veldig kjekt og ha. Min erfaring iallefall. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 kjøp ting som det går en del av eller er lett å ødelegge om du er litt uforsiktig f.eks strips, kabelsko, skrujern, tenger, koppnøkkler osv. verktøy får man aldri nok av!! en kabelsko er en liten metalbit med en gummi ring rundt ene enden som man putter ledningen inni og klemmer på så får du en han/hun kontakt. håper du skjønnte noe av min dårlige forklaring. en tang er da en tang som er laget spesielt for dette formålet. forresten så er jo ei hore/marit osv aldri noe man sier nei til! men det er kanskje noe som er litt utenfor pris klassen for denne pakka. det er vel kjekkere med en del små ting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Sånn innvendig bilrens koster rundt 3000,- tror jeg det er, litt stiv pris kansjke.=P Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vibeke Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Ja nå fikk jeg masse gode tips!:D engangshansker er jo superlurt! Og slike ting det går mye av/blir ødelagt var akkuratt det jeg tenkte på :) Og uhm...jeg hadde ikke tenkt å legge 3000 i dette:P men takk for tipset!:D Siter HONDA CRX <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Å vaske bilen hans får vente til sommeren, kjenner jeg han rett blir jeg nødt til å utføre det i bikini denne bør vel ligge under happenings;) hehehehe Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 en ordentlig god cd med favoritt musikken, det er det beste med å være i garasjen å holde på.. faktisk også et lite kjøleskap er genialt å ha, sånn på sommeren med kald drikke.. det er hvertfall det beste jeg vet, holde på med bilene å hører på musikk med en kald cola på sommer'n Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vibeke Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 CD holder jeg faktisk allerede på å lage:D Sliter bare litt med å velge musikken HAN liker, og ikke det jeg helst foretrekker:p Siter HONDA CRX <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Dama mi kjøpte en slik en til bursdagen min, og tro meg, den ble godt mottatt :) Kanskje en stiv pris, men verktøy generelt blir vi gutta alltid glad for :D Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selleri Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 KAKE! Jeg kan kjøpe verktøy selv, en kake forsvinner fort, og jeg blir veldig glad for noe sånt XD Siter O:99 Saab 9-3 X: Ukjent antall båter, mopeder og annet dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 hva er torky...?rene hender hadde jo vært en drøm;) Montørhandsker er tingen: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=60659369&CountryCode=no Ellers vil jeg anbefale et par gode øl til en kveld i garasjen:thumb Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg