lillejon Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 skal koble til forsterker til den orginale spilleren, å da trenger jeg å vite hva slags ledninger jeg skal bruke,bilen er en 2002mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Det er ikke linjeutganger på original-spilleren.... Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2bakkjen Skrevet April 3, 2009 Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 Det er ikke linjeutganger på original-spilleren.... Det var da også eit svar å gje ut. Kan koble til forsterker utan å linjeutgang også da. Kontakt Toyota ein eller aen plass i Noreg, dei kan eksempelvis sende deg koblingskjema på faks eller via post. Eller bare ta deg ein tur innom eit toyota verksted. Er ikkje værre enn som så. Var slik eg fekk tak i det, Men har rota det vekk. Siter Vare nøkø meir hell?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg