Ascona77 Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Er det noen som vet hvor man kan få tak i nytt taktrekk til Ascona B 2 dører. Føles som jeg har trålet hele nettet nå, men har bare funnet det meste av andre deler å ikke taktrekket. Huggerne har ikke. Er vel ikke en prioritert del de tar ut før de presser bilene. Noen som bet om man evt kan bruke fra 4 dørs. Har et strøkent i den jeg har og det er ikke så næye hva jeg har i den, men vil helst ha et som er helt i min 2 dørs. Takker for eventuelle svar.:pray Siter 97 Opel Sintra 2.2 16v- Kondemnert 04.01.10 77 Opel Ascona 1.9S Nesten ferdig. 99 Passat 1.9TDI 96 Caravelle 2,5 tdi 102 hk 96 Mercedes 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordmk2 Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 er vell et firma som seller taktrekk i semsket skinn eller noe her i møre og romsdal, blitz power om ej huska rett..?:) Siter ford å opel haand i haaand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordmk2 Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 http://www.blitzpower.no/pro-ekin.shtml ingenting å sei på 2.150,- for semsket skinn i taket på gobilen:D Siter ford å opel haand i haaand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 er vel storstett oppløst det der blitzpower, i omc skaffer man taktrekk til 1900kr, semsket skinn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg