rfPolo Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Originally posted by Rolla_RS Hmm, lurer på om noen har vært på fest...... Nei dæven, der va jo helene og jo:D Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Originally posted by even_e84 Nei dæven, der va jo helene og jo:D Meg??!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Originally posted by Helene B Meg??!! nei:) tenkte ikke på at du kanskje ville tro det;) var nok bare 2 stykk på dette forumet som tog an:o Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Finnes en tråd om dette fra før, men uansett...: (Nei, hu er lillesøstra mi.) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Ikkeno å være flau over den ungen da.. søt :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Neida, ungen er et perfekt, velskapt eksemplar av et menneske; ville bare hinte frem til at det ikke var dattera mi... :) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Originally posted by even_e84 Nei dæven, der va jo helene og jo:D Ikke vet jeg hva hun heter, var på Fest med hun på nyttårs-aften. Hvor er du ifra da? Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Originally posted by Rolla_RS Ikke vet jeg hva hun heter, var på Fest med hun på nyttårs-aften. Hvor er du ifra da? Fra Ask vel:cool: Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Hmm, lurer på om jeg ikke har snakket med deg en gang. Var det ikke du som lå bak meg fra Ask til YX'en en gang da jeg Kjørt Volvo V70. Kjørte litt svin? Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Får slenge meg på jeg og da. Bildet er tatt på Hotel Burgstube i Nürburg, etter en hard dag i varmen og på ringen. :D Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Originally posted by Rolla_RS Hmm, lurer på om jeg ikke har snakket med deg en gang. Var det ikke du som lå bak meg fra Ask til YX'en en gang da jeg Kjørt Volvo V70. Kjørte litt svin? åja, selfølgelig, stemmer detja. Var vel XC70;) Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Riktig. Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Vel dette er meg da :) Flott dress jakke eller ? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Originally posted by Macgyver Flott dress jakke eller ? Vel,siden du spør ;) Nei.. hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Hey,kostet minst 25 kr... Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg