Øyvind Ryeng Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Det skal nu itt' stå på de', nei! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Originally posted by Manuell vet ikke helt jeg.. bildet av det var ikke akkurat så tydliug at folk på forumet kan vite hvem du er! å ja jeg er på side 2 så jeg har noe å si!! :p *Kremt* Mente side 4 :s Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 meget bra kvalitet fra ett mobilkamera... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 me myself and I: I was giving directions... honest!! Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Denne vei til hattemakeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Nei da eru på villspor.... Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Sjå der ja,... Der har dere meg.. Noen sykere? Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Jaja.. får vel slenge meg på ;) Meg: Datteren min Alina.En skal tidlig krøkes.. ;) Også er det et bilde av dama og meg..: Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 jaujau.. får vel oppdatere litt da! et bilde fra i sommer på autobahn.. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xplod Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Nei, det var ikke jeg som kjørte :P Siter 03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-] X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07] X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10] X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Originally posted by Tape-R jaujau.. får vel oppdatere litt da! et bilde fra i sommer på autobahn.. RDL, er/var ikke du kasta ut av forumet, eller er du her bare på skøy for å se hvor lang tid det tar før noen finner ut at det er deg? Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Originally posted by rfPolo RDL, er/var ikke du kasta ut av forumet, eller er du her bare på skøy for å se hvor lang tid det tar før noen finner ut at det er deg? Er det ditt problem? Har du no med det og gjøre? Hva har gutten gjort? Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Originally posted by rfPolo RDL, er/var ikke du kasta ut av forumet, eller er du her bare på skøy for å se hvor lang tid det tar før noen finner ut at det er deg? Jeg tror han er tatt inn i varmen igjen. Men det er sikkert ikke lett å la vær å slenge dritt når det kommer slike kommentarer fra folk som ikke er admin eller moderatorer her. Gi nå mannen en sjans, han er helt ok når han ikke hisser seg opp så jævlig. :) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Originally posted by eirikoo Jeg tror han er tatt inn i varmen igjen. Men det er sikkert ikke lett å la vær å slenge dritt når det kommer slike kommentarer fra folk som ikke er admin eller moderatorer her. Gi nå mannen en sjans, han er helt ok når han ikke hisser seg opp så jævlig. :) for all del ikke sånn ment da! jeg har absolutt ingeting mot han, men jeg undret meg over at ingen andre har kommentert det. for all del, velkommen tilbakehellothere Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 joda...... takker.. mast lenge og lovt pappa håkon å ikke kverrulere no mere. så får se hvor øenge det holder:D Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg