Buøyvolvo Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 hei. jeg holder på og lufte bremsene på volvoen. men får ikke ut all luft, pedalen går nesten ibunn... noen som har noe tips.? Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Har du luftet i den berømte rekkefølgen? Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buøyvolvo Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Har du luftet i den berømte rekkefølgen? Har sett i hayns boka.. og prøvd å lufte etter det som sto der, var på biltilsynne og viste bilen og han sa att jeg måtte åpne alle 3 niplene fram samtidig. høres rart ut..? Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Du må åpne 2 av de samtidig. De som står på samme side tror jeg. Ellers får du ikke ut alt luften. Hvis du tror du har fått ut all luft, så kan det være hovedsyl som er gåen også. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 du må lufte på en egen måte ja, er jo triangel delt bremseanlegg. dra på volvo og spør om du kan låne verkstedhandboka for 240? den hjalp i værtfall meg veldig mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 det som står i haynes duger. har du vært av med kaliperne? sjekk at dem ikke står på feil side.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Ja, at luftenipplene er OPP. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 har du skruvd ut bremsefeil brytern som står på innerskjemen? er en ledning på den.. den må løsnes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buøyvolvo Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Takker for svar. jeg skal sekke i morgen,, det er sikkert en simpell feil Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 har du skruvd ut bremsefeil brytern som står på innerskjemen? er en ledning på den.. den må løsnes Den som sitter i fordelings-blokka!? Hvorfor må den løsnes? (spør for å spørre, sier ikke at det er feil :)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R volvo Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 kan også hjelpe å jekke bilen opp på venstre side bak å lufte da. det funka på min... Siter 05- V70 D5 MOVE 93- 245 varevogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buøyvolvo Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Hadde en høyre kalipper på venstre side, nå er det perfekt.. Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaRayman Skrevet April 10, 2009 Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Har du luftet i den berømte rekkefølgen? Hvordan lyder egentlig denne rekkefølgen? Høyre bake, venstre bake, høyre fremme, venstre fremme? Men hvilke rekkefølge på nipplene fremme? Er jo 2 stykker på hver... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 Hvordan lyder egentlig denne rekkefølgen? Høyre bake, venstre bake, høyre fremme, venstre fremme? Men hvilke rekkefølge på nipplene fremme? Er jo 2 stykker på hver... Riktig rekkefølge om hovedbremsepumpe er på venstreside i motorummet, begynner med det hjulet som er lengst unna hovedpumpa. Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy240 Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 Har det noe å si at du har en venstre kalipper på høyre side? grunnen til at det ikke går? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg