Audigutten Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 eg har samme problem med min Audi A6. eg har ein kompis som er bilmekaniker og han sa att eg skulle koble i lag ledningene som går på sensoren til bremsene.. var eit problem med dårlig kontakt der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Symbolet for bremseklosser er en ring, med noen stiplede felter rundt. Dersom symbolet er rødt, og er en runding met utropstegn inni, så vil dette i audiverden kunne ha en del forklaringer, iallfall for de bilene som har hydraulisk bremsekraftforsterker: -lavt bremsevæskenivå. -lavt servooljenivå -for lite trykk i servosystemet. -for lite trykk fra trykkakkumulatoren til bremsene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan|Audi Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Det er nok føleren på den indre bremseklossen på venstre side foran hvis det blinker. Den har en tendens til å ryke lenge før klossene er utslitte, og så snart den slites av, begynner det å blinke på instrumentpanelet, hadde dette problemet på min i høst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg