Liaes Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Noen som har montert anlegg i coupe og som har noen bilder og vise frem? Er ute etter tips til hvordan jeg skal bygge annlegg i bilen... Vil jo ha litt plass til bagasje også;) Fortell også gjerne hvilke merker dere har av anlegg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 jeg har dette av anlegg i audi 80 min: cd spiller-alpine cda-9887r frontsett-hertz HSK 163 bassere-hertz HXS 300 D(2 stk) forsterkere frontsett-tru technology t.4-65 tru technology t.2-100 forsterker subb-tru technology hammer h1c batterier-Odyssey PC1500 og Odyssey PC1700 demping-vibroplast,splen(4-8mm)bitoplast høytaler lommer foran fra transmedia koblingsutstyr fra stinger,evus og connection spiller rimelig greit:titties: Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg