Gå til innhold

Honda CRX del Sol vurderes solgt!

Ranger emnet


S-2000

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å selge elsklingen min ettersom jeg vurderer å gå over til et nytt prosjekt til neste år.

 

Vi snakker her om en av Norges mest unike og spesielle CRX'er, og en skikkelig chick magnet (for de som er opptatt av det). Uten tvil et av de mest velpleide eksemplarene her til lands.

 

Denne sportsbilen fra Honda med targatak er ytterst sjelden i VTi utgave her i Norge, og det er med vemodighet at bilen selges ettersom et penere eksemplar og mer spesiell bil skal man se lenge etter!

 

Motor/Performance: 1.6 VTi motor sørger for 160 hk som fyrer løs helt til du når 8500 RPM. SuperSprint eksossystem og Ractive Cold Air Intake er installert for å gi enda bedre ytelser. Dette er en ordentlig GTi-killer. Stabilisatorstang foran.

 

Styling:

 

Lakkert i sjelden farge (eneste av sitt slag i Norge). Stylingen (Bodykit) er gjort av BH Racing i Tyskland, i tillegg er det installert klare lykter hele veien rundt og Altezza baklykter.

 

Dekk og felger er 16" på sommer, mens det er svarte racing felger på vinterdekk.

 

Anlegg med 12" Alpine bass og Pioneer spiller følger også med.

 

Bud mottas enten på mobil eller e-mail.

 

For bilder og mer informasjon, sjekk:

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=361532

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vi får se...

 

Situasjonen er vel ganske simpel... Selger ikke for annet enn det jeg har satt for meg som evt. mål, og jeg vet at det er langt ifra sesongen og selge en slik bil på...

 

Så jeg tar det hele ganske rolig, og hvis det hadde blitt salg, ville nok en av de aktuelle planene vært Del Sol med Turbo som erstatning...

 

Only time will show...

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Club Honda er nede igjen... Merkelig det der... :\

 

Og jo, tanken ang. turbo installering kan fort bli gjort til realitet med denne bilen også.

 

Som sagt, jeg vurderer å selge den for rett bud, men hvis det ikke kommer noen gode så blir nok "Virus" bygd videre på.

 

Planene blir Wings West Commando vinge, nylakkering, nye felger, og diverse motorupgrades... Pluss at interiører skal "hores opp".. Deler allerede bestilt..

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakkerte selv? Hva brukte du da?

 

Og ble det bra (altså, vil det sitte på?)

 

Håper salget går i boks da...

 

Men blir det studier på deg i utlandet som du snakket om før, eller ikke? (Nå som du har fått deg en cirka 100k ekstra og greier)...

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår