Furie Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Ene senkefjæra har tatt kvelden, og skal bytte om fjærene. Mine spørsmål er som følger: 1) Bilen er godkjent med Jamex senkesett, må jeg da kjøpe Jamex fjærer for at det fortsatt skal være godkjent, eller kan jeg kjøpe "tilsvarende"? Mener også å ha fått med meg at Jamex ikke selges lenger, stemmer dette? 2) Hvis jeg skal kjøpe fjærer av en annen produsent, må jeg da bytte dempere også, eller kan jeg bare bytte fjærer? Demperne er det forøvrig ikke noe galt med. 3) Tar gjerne imot anbefalinger vedr. senkesett om noen har det. Forøvrig er det snakk om en VW Jetta, 1.8 l 16v. Skal ha 60/60mm senk. Takker for svar..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 du må ha papirer og godkjenning på det aktuelle senkesettet. dempere må være godkjent for den aktuelle høyden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg