Gå til innhold

Ny Skoda!

Ranger emnet


Rochmann

Anbefalte innlegg

Da har endelig samboeren innsett at det ikke er lurt å kjøpe sabb, siden de snart er konk, og det blir ny skoda på oss!

Det blir en fabrikksny 2009 Octavia 1,8 TSI L&K med DSG.

Fargen blir Black Magic Pearl, og av Ekstrautstyr så blir det:

Delingsnett stv.

Bad road pakke( trenger forsterket understell og bunnplate, men klart den skal senkes).

El- sete på passasjersete også.

Alarm med tauesensor.

Rutene bak skal sotes helt, toning av siderute foran måtte jeg visst ordne selv.

Baksetvarme.

Takreeling i sølv (burde jeg lakke svart?)

Og det jeg syns er kulest: 3 eika ratt mede DSG kontroll!

Org 18" sommer.

Org 17" vinter.

 

Tenkte også på svart skinn/alcantara interiør, men er fortsatt ikke sikker der. Bilen blir bestillt så fort den gamle octavian er solgt, da jeg ikke vil sitte med to biler.

 

Hva mener Skoda folket her om valget?

 

Andreas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint dere er enige her da! Av interiørvalg så er det vel beige eller sort i helskinn eller skinn/alcantara som er valgene mener jeg, går nok for sort ihvertfall, og synes alcantara er sinnsykt fint, selv om det er litt jobb å holde rent. Er litt enig med deg Mikael med reelingen, men får se på det når bilen kommer. Og satser på at jeg får solgt gamle octavian fort, innbytte på møller grorud ble beregnet til ca 120000, så legger den ut litt over det ihvertfall! Må bare bli frisk, og få shinet den litt, da vintersørpa gjør sitt for at den ikke ser helt bra ut verken innvendig eller utvendig. Må si jeg gleder meg ihvertfall! De hadde ikke bilen her på lager, men testa en 1,4 tsi på onsdag, og har alltid likt å kjøre skoda, men etter å ha testa en helt ny en for første gang, så velger jeg å kalle den FANTASTISK!

Bilder skal jeg også legge ut når jeg får den, null stress Ole.

 

Andreas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den vi kjørte?

den var helt grei, men skulle vært litt mer.

160 hk hørtes ikke så mye ut i den tunge bilen

 

Den ja. 160 er ikke sååå mye, men for å være en cruiser så holder det faktisk.

Men jeg tror den motoren passer helt fint i den Octavian som Mr. Roch har/skal bestille :D

 

/M

Octavia vRS

 

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår