Kazzy Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 "Foxes don't have fluffy coats like that, either. If it was a fox, he wouldn't have let me pick him up." AHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAH Siter Volvo 245 86' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 HAHAH! har han røyka sokk? det der er lite hund az:P Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 "thats a fox u tit" som ble tidligere nevnt her i tråden :D Den falt jeg veldig for. Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Han starter posten bra da: Hi guys. About 40 minutes ago I went outside for some fresh air and a smoke of crack/amphetamine, and I noticed there was a ****ing dog in my garage Sitter her å ler så jeg griner :D //M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 kommer ikke inn på sida lenger?? :O Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Han starter posten bra da: Hi guys. About 40 minutes ago I went outside for some fresh air and a smoke of crack/amphetamine, and I noticed there was a ****ing dog in my garage Sitter her å ler så jeg griner :D //M Hahaha:D Han har antageli blitt litt fjærn ja^^ Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 crack/amphetamine? hmmmmm... Troverdig. To totalt forskjellige ting. Ingen her som virkelig tror det er en seriøs tråd han har starta? Morsomt, ja, men frustrerende at folk her tror han har røyka et eller annet og virkelig mener det han skriver. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 "Invalid Thread specified. If you followed a valid link, please notify the administrator" Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 crack/amphetamine? hmmmmm... Troverdig. To totalt forskjellige ting.Ingen her som virkelig tror det er en seriøs tråd han har starta? Morsomt, ja, men frustrerende at folk her tror han har røyka et eller annet og virkelig mener det han skriver. Slik jeg forstår det er Crack en røykbar form for dop. Joda, det finnes folk som røyker cocaine og amphetamine osv. Om den er seriøs eller ei skal jeg ikke svare på, men utrolig festlig var den :) Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 crack/amphetamine? hmmmmm... Troverdig. To totalt forskjellige ting.Ingen her som virkelig tror det er en seriøs tråd han har starta? Morsomt, ja, men frustrerende at folk her tror han har røyka et eller annet og virkelig mener det han skriver. party pooper.. Samma om det er sant eller ikke morsomt er det uansett :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Hehe, ja. Men er så trist når folk tror det er ekte. :D Ps. Crack er kokain... Røykbar form for dop? Er hasj eller pot også crack da? :D Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 amf forsterker effekten av hasj. Man har lenge smørt amf blandet med alkohol over hasj slik at når alkoholen fordamper bort så har man hasj/amf. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OutCold Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 HAHAHAHAHA!!!! Så dere tror en "rev" gjør at man blir så desillusjonert? Skjønner hvorfor detta landet går på huet når det gjelder "narko-politikk" hvis folk er såpass feilinformerte....Linken er forresten "broken" Siter - RX7 FC3S EUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Hehe, ja. Men er så trist når folk tror det er ekte. :DPs. Crack er kokain... Røykbar form for dop? Er hasj eller pot også crack da? :D Nevnte jeg at hasj eller pot er dop da? ;) -edit- Men uansett, dårlig formulert av meg. Men tenkte ikke på hasj eller pot som dop :) Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Du sa dop. Hasj og pot er dop. Ferdig med den saken. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg