Estrewes Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Hei! Jeg skal pusse opp den ene av mine volvoer nå, den skal jeg ha i turbo motor på også. Det er en svart 1987 model, og det er ikke veldig mye rust på den, men jeg skal få den 110% rustfri og i strøken stand. Derfor lurer jeg på om noen av dere kjenner til en MEGET flink rustsveiser som ikke skal ha gull og grønne skoger for å ta rusta på bilen min. Og det er kjekt om han befinner seg innenfor 2 timer fra Kongsberg (8mil vest for oslo) Så kom gjærne med anbefalinger og erfaringer med rustsveisere dere har vært borte i. Men det er veldig viktig at du/han kan jobben sin, for denne bilen skal ikke jallaseres :D Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Vet om en her jeg bor, driver et eget lite rustsveise verksted. Ikke så veldig nøye på momsen heller. Hvis det ikke er for langt, skal jeg skaffe nr til han? ps Han gjør en meget god jobb! Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Originally posted by Estrewes Hei! Jeg skal pusse opp den ene av mine volvoer nå, den skal jeg ha i turbo motor på også. Det er en svart 1987 model, og det er ikke veldig mye rust på den, men jeg skal få den 110% rustfri og i strøken stand. Derfor lurer jeg på om noen av dere kjenner til en MEGET flink rustsveiser som ikke skal ha gull og grønne skoger for å ta rusta på bilen min. Og det er kjekt om han befinner seg innenfor 2 timer fra Kongsberg (8mil vest for oslo) Så kom gjærne med anbefalinger og erfaringer med rustsveisere dere har vært borte i. Men det er veldig viktig at du/han kan jobben sin, for denne bilen skal ikke jallaseres :D Hoy... er fra Kongsberg selv, og veit om en som er helsikes dreven til å sveise.. men han er litt treg av seg.. han bor på Darbu.. Hvem er du forresten? -Kjetil Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Desember 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Takker for svar. Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg