bidz Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 http://koti.mbnet.fi/ruxi/huumori/Alcohol_Warnings.swf :D :D :D :D :D Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 He he.. Stemmer jo også :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Hva må jeg ha for å kunne se denne da? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Originally posted by NoLimit Hva må jeg ha for å kunne se denne da? :rolleyes: flash.... Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Originally posted by KeLoN flash.... hvem hva hvor??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Umulige setninger å uttale når du har drukket: Nei takk, jeg vil ikke ha en drink til. Nei takk, jeg trenger verken pølse eller kebab. Beklager, men du er ikke pen nok for meg. Jeg er ikke interessert i å slåss med deg. Ingen vil høre at jeg synger, så da holder jeg kjeft. Nei takk, jeg vil ikke ha sex. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2 Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Eller sekssentisenkesett;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Originally posted by golfing Eller sekssentisenkesett;) Kan jeg forstå, er jo vanskelig nok å uttale når du er edru jo :D Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg