agterio Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Så fin ut den omegan der;) Får slenge ut noen flere bilder av den! Har vurdert litt en slik vinge som du har og kunne godt tenkt meg noen flere bilder fra flere vinkler av den:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Så jo dritbra ut da:) Tror nok jeg må prøve å få meg en slik;) Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
agterio Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Så jo dritbra ut da:) Tror nok jeg må prøve å få meg en slik;) jepp gjør mye med bilen den :) sporte tiligere eier av bilen men han viste ikke siden den sto på da den var kjøpt ;) har du noe peiling hvor jeg kan få tak i den Sorte grillen med bare et lite emblem nede i hjørnet ? slik som sæther har på omegaen ? Imscher gril er det vell ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg