agterio Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Hei kjøpte en 1996 Mod sedan 2.0 16v i sommer så når har jeg fått lappen + jeg har fikset litt på den.. skal slenge ut noen bilder :) Har store planer for den litt mot sommeren.. Felger, Senk litt styling og full opplakering ;) Når jeg Kjøpte Bilen.. Har et par Bilder til som jeg skal slenge ut.. har blant annet Byttet lykter.. Sota Blinkers på sidene Montert to 10 tommere i bagasjerommet.. Klar for litt sote Spray ;D ska laste opp bilde av hvordan det ble litt senere i dag ;) Slik ser den stort sett ut atm. Tror det blir Piggfri dekk neste sesong ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Så fin ut den omegan der;) Får slenge ut noen flere bilder av den! Har vurdert litt en slik vinge som du har og kunne godt tenkt meg noen flere bilder fra flere vinkler av den:) Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
agterio Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Så fin ut den omegan der;) Får slenge ut noen flere bilder av den! Har vurdert litt en slik vinge som du har og kunne godt tenkt meg noen flere bilder fra flere vinkler av den:) Det fikser jeg ;) er på skolen atm så får knipse litt bilder når jeg kommer hjem ;) Vingen gjør bilen ganske mye finere ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Måtte da hvert mye enklere å brukt 10sek på å ta ut blinklyset enn å lakke det på bilen? Nye sota glass koster vell ca 150.- også da Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Må si meg litt enig med corsa tuner, hadde vel vært litt lettere og dyttet inn blink lyset og sklid det ut? ;) Jeg betalte på Opel 40kr stykk. Mener jeg for nye vite blinkers til B2. De passer b1 listene også. Ellers så bilen bra ut :) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
agterio Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Må si meg litt enig med corsa tuner, hadde vel vært litt lettere og dyttet inn blink lyset og sklid det ut? ;) Jeg betalte på Opel 40kr stykk. Mener jeg for nye vite blinkers til B2. De passer b1 listene også. Ellers så bilen bra ut :) hehe sant så sant ;) men tok 10 sec å tape opp papiret også så xD Får desverre ikke lastet opp Bilder verken i dag eller i morgen av den vingen Gomega men skal vell få lastet dem opp en dag ;) tok 3 - 4 bilder av den vingen.. er den med Bremse lys i ;) Noen som har Idera hva jeg kan gjøre me den.. sånn som ikke koster så jævla mye.. er student atm og prioriterer bensin om så å si alt annet :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Den er grei vettu;) Sto den vingen på da du kjøpte den eller satte du den på i ettertid? Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
agterio Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Den er grei vettu;) Sto den vingen på da du kjøpte den eller satte du den på i ettertid? vingen stod på da bilen ble kjøpt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Ok, vet du hvordan den er festet? Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 antagelig er den enten festet med teip på en måte eller skrudd i bag lokket. har liknende vinger på realcar.no men skal ikke du konse på å få bilen din til å være hel først? Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Nja kan jo ta alt med en gang:) Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 om du har penger så. Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Når han først skal få lakka oppat fronten kan han vel ta med ei vinge i samme slengen:) Ville vertfall eg gjort Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
agterio Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Ok, vet du hvordan den er festet? den er limt fastpå øversiden så går det 2 bolter.. en på hvær side ned i bagarsje lokket som er skruet mutter på.. og en ledning som går opp er jo diode bremse lys i den vingen.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Ok:) Venter bare på bilder da;) Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg