fordtransit Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 jeg har kjøpt me bil en vw golf 2 td 91 mod , jeg har tenkt å senke 40-40 å nye felger er det noe annet jeg kan gjøre så ikke koster ikke så mye ? og noen som vet om noen bredde felger som er bilige??? Siter VW golf II tdi 91 mod;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Anbefaler deg å senke mer, gjerne 60/40 slik at den ikke ser ut som om den er baktung. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordtransit Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Anbefaler deg å senke mer, gjerne 60/40 slik at den ikke ser ut som om den er baktung. hmm jeg er ny me senking og er 60 lavere kan 40? Siter VW golf II tdi 91 mod;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 60mm og 40mm er hvor mye den blir senket sammenlignet med original høyde. Så ja, 60 er lavere enn 40. Originale støtdempere får man kun godkjent med 40mm senkefjører, så desse må byttes om du skal senke mer enn 40mm. Støtdemperene vil jeg anbefale deg å bytte uansett, KW Automotive er populært pr. dags dato. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordtransit Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Vwgolfii du kan mye tusen takk for svar :D men d blir sikkert 40-40 grunn av penge mangel Siter VW golf II tdi 91 mod;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg