LMJ Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Jeg har bare kjedelig kassetspiller i min Cooper s R53. Kan jeg kjøpe CD-Spiller på amerikansk Ebay og få det til å fungere i min? En ting til... Har navigasjon i bilen. Hvor er navigasjons-cden? i cd-veksleren? Og heeeelt til slutt... Får jeg cd-veksleren til å fungere sammen med en ny cd-spiller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Du kan sikkert få kjøpe min spiller. Original spiller, men den kan spille mp3 cder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kweid Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Navigasjons DVDén ligger under passajersetet. Du må gå inn bakfra ved å skyve stolen helt frem, så må du åpne en plast beskytter for og komme til eject knappen. Vet noen om det er mulig og få navigasjonen til og spille vanlige DVDér? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg