SpeedWell Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Noen som har noen erfaringer med å fjerne karosseri-kit'en som er frammi motorrommet? Må jo innrømme at skikkelig cleant motorrom er å foretrekke. Kit'en er vel der kun for at vann ikke skal komme mellom skjøtene. Det skal legges på lakk på innsiden, og tectyleres godt på utsiden så det skulle vel ikke bli noe problem. Noen som har noe å fortelle? Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Mekker å pusser på det samme nå jeg og, banker litt med hammer her, og glassfiber der, og så er det alt dette som skal ut, kom ann folkens, noen må jo ha tips og triks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Er det noe ala dette du prøver å oppnå?? Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Se for deg det motorommet, minus VR6, pluss en forgassa 8v, pluss kanten mellom motorom og viskerrom, noen tanker (men i aluminium) litt mer ledninger. Og det at bilen og motorom er svart så begynner du å nærme deg hva jeg vil oppnå, hvis jeg noen gang blir ferdig med det forbanna motorommet. Det er et sted som er fustrerende å drive å pusse å sparkle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Ha HA Se under luftfilteret, en kant som ikke er banka og glatta og støypt og sveist. men eller er det vel ikke mye å utsette på dette, eller, er vel ikke akkuratt drømme motorommet i norge. Hvitt og crome, hu hei så kjekt på salt/slaps veiene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 hmmm , hvor blir det av alle ledningene ?? og alle tankene og alle plast greiene ? forstår det ikke :( Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Originally posted by eirikvw pluss kanten mellom motorom og viskerrom, Det kalles vannkassa ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Originally posted by Mk2-16v Er det noe ala dette du prøver å oppnå?? Nei, ikke så ekstremt! Her er jo til og med plateskjøtene sparklet igjen. Mon tro hvor lenge det holder om man tester bilen på bane, med alle vridningene osv. Jeg hadde bare tenkt å ta bort kitt'et, alle unødvendige skruer og kanskje flytte spylertanken bak. Og heller ha kjøletanken der spylertanken er. Den vannkassa tror jeg må få være på plass, bor tross alt i en regnpytt. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Originally posted by eirikvw er vel ikke akkuratt drømme motorommet i norge. Hvitt og crome, hu hei så kjekt på salt/slaps veiene. Bortsett fra høyglanspoleringen (det er ikke chrome!) så er det motorrommet sikkert 1000-ganger så lett å gjøre rent som et annet, fult av kabler og plast. Min skal for øvrig aldri kjøres på salt/slaps. Håper jeg da.. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Originally posted by olemarius hmmm , hvor blir det av alle ledningene ?? og alle tankene og alle plast greiene ? forstår det ikke :( Kablene går inne i rammevangene, hvor tankene er aner jeg ikke (kanskje i bagasjen?) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Ta deg en runde på et båt verft å spør etter noe som heter HD vask. brukte dette på en tideligere bil å da forsvant alt kittet som var lagt på plate skjøtene. men det er litt jobb men det løyser det opp ganske bra;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Funker fint med roterende stålbørste også. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Mange som legger fjern tanker bak dashet og har påfyllingsresarvoarer på smarte steder.... batteriet er jo fritt frem hvor du vil ha... men, fy fillen så mye mekk og mask for en del av bilen som hovedsakelig ligger under panseret. (ok, skal vel ikke snakke etter til nå to gode dager med motorrom mekk....) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Sliter med litt av det samme selv også.. Har ikke testa roterende stålbørste ennå. Funker disse som dem har på Biltema ? Fjerner vel lakken greit det ? Lakken i motorrommet mitt flasser en del steder. Nå skal faenskapen slipes ned og lakkes! Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Funker vel de også. Billige børster blir som regel utslitt fortere enn kjente merker. Trådene løsner osv. Negerkuse kan også brukes. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg