eiriksmil Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Spiser skikkelig döner på nord-Kypros.. Babb er liksom ikke det samme i Norge.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 slemmestad?.. morsom eller! Der har dere aldri sett en mørk mann før! la meg gjette.. han som lager kebaben der heter olsen til etternavn eller? Beste kebaben finner du på Alanya Kebab å throndheimsveien på grunerløkka! der det faktisk brukes ekte lammekjøtt i kebaben, og ikke en fryst rull med potetmel og krydder blandinger Joda, di er imigranter som du, Robert. Er utenlendinger som driver det. Å eies av en nordmann. Opptil 5stk i helga som jobber der samtidig. Også går det raskt å få servering. Dessuten har vi 2 steder i slemmestad hvor det lages kebab.. Selv mener jeg "Nam Nam" er best. Ps. du sa ikke hva slags saus di brukte der du kjøper din. Ekstra proteiner der? Siden du er så energisk 24/7 :mat :D Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 kanskje du skulle hatt noen slike proteiner du å?! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Hvis det er snakk om at det er en del proteiner i sausen så ville ikke jeg ha spist der.. :op: For hva er det som er hvitt/gjennomsiktig og inneholder mye proteiner.. hmm.. Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 slemmestad?.. morsom eller! Der har dere aldri sett en mørk mann før! la meg gjette.. han som lager kebaben der heter olsen til etternavn eller? Beste kebaben finner du på Alanya Kebab å throndheimsveien på grunerløkka! der det faktisk brukes ekte lammekjøtt i kebaben, og ikke en fryst rull med potetmel og krydder blandinger tsssss nok av mørke menn i slemmestad serru.. er bare mørke menn som lager kebab i slemmestad også.. drøyt når folk drar i fra sandvika,asker,lier osv for å kjøpe kebab der da!. kan jo hete mustafa olsen,right?. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 calibr du har skjønt det.. namnam kebaben er helt konge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 tsssss nok av mørke menn i slemmestad serru.. er bare mørke menn som lager kebab i slemmestad også.. drøyt når folk drar i fra sandvika,asker,lier osv for å kjøpe kebab der da!. kan jo hete mustafa olsen,right?. FEIL! Alle oppegående kebabspisere fra Sandvika og Asker drar til NESBRU Kebab!!! Og det er ingen tvil engang... De fra Lier teller ikke, for det er litt langt til Nesbru derfra bare for en kebab! Men jeg legger ikke skjul på at den fra Nam nam ikke er så verst... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 FEIL!Alle oppegående kebabspisere fra Sandvika og Asker drar til NESBRU Kebab!!! Og det er ingen tvil engang... De fra Lier teller ikke, for det er litt langt til Nesbru derfra bare for en kebab! Men jeg legger ikke skjul på at den fra Nam nam ikke er så verst... 150% enig. Kjører lett til Nesbru selv for en babb.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 er ikke feil det.. vært på namnam mange ganger hvor folk har kommet fra sandvika og dit.. flere år sia jeg har spist no kebab fra nesbru. så det hukomelsen er heller ikke helt på topp om åssen den var men jeg skal nok få utforket kebabnorge litt mer når jeg får meg lappen og kan kjøre på bensina til far. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 jeg tror Kebabdyret er GANSKE sjeldent :P Har noen sett kebabdyret? :O Er det stort, lite, feit, tynn, lang, smal, har kebabdyret horn? Hilsen en kebab-spiser-som-lurer-på-hvordan-kebabdyret-ser-ut! Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Nellys er uten tvil best her i Fredrikstad/Sarpsborg området. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Namnam er bra den, men Snappys er bedre:D Burde kanskje støtte opp om Namnam,men den er ikke helt der:op: Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 har aldri spist kebab og ska ikke gjøre det med det første heller:D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Beste kebaben jeg har spist hva når jeg var kommandosoldat på Huseby leir:) Denne kebaben ble kjøpt på SEVAL!!! de leverte ogås til leiren:) I sommer da jeg må lande på gardemoen for å vente 7 timer på neste fly til Egypt, tar jeg turen innom:) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 har spist kebab en gang før... skulle selfølgelig ha den sterkeste da :uhhmmwhat?: :fire: så etter det har det blitt lite kebab (les: ingen). Siter Spotting på Finnsnes Min E39 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg