Gå til innhold

240 dempere på 945

Ranger emnet


volvo240gl_1986

Anbefalte innlegg

hele poenget er jo å kappe da, om du setter cs demperene på med urørte senkefjører vil bilen bli jæævla vond å kjøre! sett igjen den tråden jeg linka til eller? syns ikke jeg kan klage på høyden på min, mtp alt untatt vinklene på staga å sånn ikke er helt optimale, men fjøra henger nå hvertfall fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke egentlig nei.. kan bestille fjører på mål fra åkranne, men det koster mer enn å bare bytte fjører ved PKK.. jeg vil påstå dette er den desidert beste måten ved tanke på pris, neste steg ville vært justerbare fjørbein og prøvd å fått dette godkjent, det er mulig, men ikke en selvfølge, i tillegg til at det koster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den høyden der ble bra:) men så er det problemet med den ringen da, er ikke bare bare å lage en sånn en når man ikke har tilgang til drebenk osv. har du mål på den ringen, indre og ytre diameter?

 

men da kommer sikkert problemet med att hjula tar borti hjulbuen osv når jeg svinger. skall ha super dtm. et13 og 215/40-18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den høyden der ble bra:) men så er det problemet med den ringen da, er ikke bare bare å lage en sånn en når man ikke har tilgang til drebenk osv. har du mål på den ringen, indre og ytre diameter?

 

men da kommer sikkert problemet med att hjula tar borti hjulbuen osv når jeg svinger. skall ha super dtm. et13 og 215/40-18

 

skyvelære :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, den var 15mm høy, og diametrene må du nesten bare måle deg til med skyvelære.. den skal gå nedi fjørbeinet, og ikke skrape i stanga på demperen..og tykkest mulig gods;)

 

men det er dumt og kjøpe seg 240 dempere til xx tusen kroner og så finner jeg ikke rør med den diameter osv, da er det jo litt bortkastet da siden jeg ikke har tilgang til dreibenk osv.

 

dette er volvo240gl_1986 skriver med damen sitt navn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår