Ducos Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Hei, jeg har nå til dags en toyota mr2 mk2. Men vil bytte den ut, å prøve en annen type bil, er det slik at denne 225hk edition av audi TT har quattro som standard? vil helst ha en bil med litt sprut i.. går den bra uten chip? har fått med meg at den går utrolig bra MED chip. men regner med dette kommer med tiden å ikke med en gang isåfall. Siter - Mercedes 190D 2.0 -> 3.0DT - Mercedes 190D 2.5DT - Mercedes 190E 2.0 turbo - Mazda RX7 Fd3s ( bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Litt kjedelig momentkurve på alle 1.8T originalt spør du meg (den er lagt helt flat). En chip forbedrer dette. Alle 225hk er med haldex-quattro ja. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ducos Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Har sett noen filmer på youtube å er fullstendig enig, så også en video om en med chip, så ut som den gikk både bedre å bedre effektkurve. den mr2'n jeg har nå er stikk motsatt, den fungerer så vitt på lave turtall (i hermetegn) å sparker godt etter 4 før den får et slaks kick over 5tusen rpm. den der 225hk edition med chip så ut som et godt alternativ, men så har ikke jeg aaanelse på audi, bruker det å være mye standard feil på disse? Siter - Mercedes 190D 2.0 -> 3.0DT - Mercedes 190D 2.5DT - Mercedes 190E 2.0 turbo - Mazda RX7 Fd3s ( bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auto-Union^A6^ Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Har sett noen filmer på youtube å er fullstendig enig, så også en video om en med chip, så ut som den gikk både bedre å bedre effektkurve. den mr2'n jeg har nå er stikk motsatt, den fungerer så vitt på lave turtall (i hermetegn) å sparker godt etter 4 før den får et slaks kick over 5tusen rpm. den der 225hk edition med chip så ut som et godt alternativ, men så har ikke jeg aaanelse på audi, bruker det å være mye standard feil på disse? TT og Audi generelt er gode biler. Som du vet så har alle kjøretøy en eller annen svakhet, hos denne er det instrumentpanelet som vanligvis svikter og dette koster en flesk, men kan alltids fikses mye billigere enn angitt pris. Utenom det er det en bil jeg ville gått for, og det har jeg gjordt, eier en TT i dag og er stolt og storfonøyd. Den bruker en del bensin men det er absolutt verdt det spør du meg. Om du vil vite noe mer om denne bilen bare spør:) lurt å finne ut så mye som mulig om bilen før du kjøper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiTT Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 Har selv en audi tt 225hk quattro 2003 modell. Har chip, eksos og 3" downpipe, og har ca 290hk. Går rimelig godt og utrolig god bil og kjøre. anbefales=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shotgun Skrevet April 17, 2009 Rapporter Share Skrevet April 17, 2009 Har akkurat fått problemer med instrumentene, hvordan kunne det fikses rimeligere sa du?:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet Januar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 fikk du noe svar på dette noen gang? eventuelt hva gjorde du? eier selv en 2000 TT 225tq hvor bensinmåleren har sviktet. Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind87 Skrevet Januar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 Slenger meg på denne.. hvor kan man eventuelt få fikset instrumentfeil billigere? Norsk bildelsenter leverer ikke instrumentet. Oppgitt pris fra møller inkl arbeid er 12.300,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind87 Skrevet Januar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 fikk du noe svar på dette noen gang? eventuelt hva gjorde du? eier selv en 2000 TT 225tq hvor bensinmåleren har sviktet. Da ryker hele instrumentet om ikke så lenge. Det første som klikka hos meg var bensinnåla. Kjørte med det i litt over et års tid før resten av instrumentet begynte å svikte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet Januar 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2010 Slenger meg på denne.. hvor kan man eventuelt få fikset instrumentfeil billigere? Norsk bildelsenter leverer ikke instrumentet. Oppgitt pris fra møller inkl arbeid er 12.300,- Jeg har et skriftelig tilbud fra Møller på 1800kr i arbeid + 8000 kr for instrumentet - klubbrabatter (VWAudi-club Norwegen). Samt at dette er en byttedel, så det er pant på den. Så alt i alt kommer det på rundt 7000-8000 kr, og man får en 3 års garanti. Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind87 Skrevet Januar 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2010 Fikk og skriftlig tilbud fra møller. Visste ikke at de ga "rabatter" jeg. Mitt tilbud var på ca 10 000 for delen, + ca 2500 for arbeidet. Noe pant hørte jeg ikke ett kviddder om engang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
59amazon Skrevet Januar 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2010 Kikk på denne: http://www.blocket.se/stockholm/AUDI__Pixelfel____A3_S3_A4_S4__A6_S6__A8_TT_17352510.htm?ca=1_9&w=3 http://www.doldapixlar.se/Reparation.htm Siter http://www.enfotograf.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shotgun Skrevet Januar 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2010 Vil selge min roadster med chip, singelfront, sjørter, hekksjørt, effektanlegg og 3,2 vinge. Den er gått 80. Kan vurdere Mr2'en i innbytte hvis du framdeles har den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shotgun Skrevet Januar 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2010 Fikk tilslutt bite i det sure eple og levere fra meg 12500 lapper. Kom tilbake til bloggen nå og fikk de gode rådene litt sent... Fant også ut selv at dersom jeg hadde fått noen til å programere det kunne det vært greit å kjøpt et brukt panel på ebay... Uansett, takk for tilbakemeldingene. Har om ikke annet blitt litt klokere siden sist:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg