lazy88 Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 bilen vil ikke starte, når eg vrir om tenningen kommer det bare et "klikk". startmotoren går ikke rundt en gang.. noen som vet hva som kan være feil?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 hei! leste en tråd om det samme tilfelle for 2 min siden:) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=15397 sjekk linken der på side 2. håper det hjelper :D Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lazy88 Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 prøvde å lodde men hjalp ikke:S e ikke liv i bilen i det hele tatt.. kan det være startmotoren?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian0 Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Hadde samme problemet for 3 dager siden, vred om nøkkelen og ingenting skjedde, hørte bare klikk. En kamerat og jeg prøvde å starte med startkabler, ingenting da heller. Han trodde det kunne være startern. Vi bare dyttestarta bilen, så fikk jeg start på den igjen.. Har også problemer med at bilen fusker nå, når jeg feks trykker gassen i bånn så får jeg nesten ikke noe gassrespons, kjennes ut som bilen bremser ned og begynner å dure og smelle i potta :S Også problemer med at bilen kan stoppe om jeg trykker inn clutchen på lav fart/gir + at bilen ettertenner når jeg slår av bilen (at den bare hoster og fusker..) Noen som har peilig på hva disse problemene kan være? Siter 02 Vw Passat stv 1.9 TDI 130hk (X)95 Audi A4 1.6 (X)89 Mercedes 190E 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 lyser det noen lamper? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lazy88 Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 startsperren, batteri og airbag lyser :O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg