Gå til innhold

Jetta'en min

Ranger emnet


ZyXEL

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jetta Syncro er skjeldne greier, så ta godt vare på den:)

Er 90Hk motor dette ja?

 

jeg snakket med en i går, som har jobbet på Volkswagen Audi verksted. han mente på at det var mere hester med den insprøytningen jeg hadde, og i instruksjonsboken sto det at syncroen hadde 72kw motor. så er litt usiker nå

Volkswagen - Das Auto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg snakket med en i går, som har jobbet på Volkswagen Audi verksted. han mente på at det var mere hester med den insprøytningen jeg hadde, og i instruksjonsboken sto det at syncroen hadde 72kw motor. så er litt usiker nå

 

Er bare å ta en titt i motorrommet det, disse ble levert med både 90hk og 98hk:)

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

nu er delebilen kommet, men opphengslagene på den var gåen også, så det blir bytting av lagrer på mellomakslingen. må bare få av lagrene sånn at jeg finner delenr. på lagret som er framme.

 

hær er et bilde av de tre jetta'ene mine

097wg9.jpg

 

og et bilde av lagret som skal stå bake på mellomakslingen

10022009293zn3.jpg

Volkswagen - Das Auto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nu er delebilen kommet, men opphengslagene på den var gåen også, så det blir bytting av lagrer på mellomakslingen. må bare få av lagrene sånn at jeg finner delenr. på lagret som er framme.

 

hær er et bilde av de tre jetta'ene mine

097wg9.jpg

 

og et bilde av lagret som skal stå bake på mellomakslingen

10022009293zn3.jpg

 

hei. Kult med jetta. lurte på om du er intressert i å selge jetta gt embelemet som skal sitte bak på den gt delebilen din, hvis det sitter der da?

(Vw Golf GTI 16v)

(Vw Golf 1.6D)

(Volvo 240 jordbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

ja tror det blir bra.

 

jeg har et lite spørsmål om kjørecomputer.

Det er kjørecomputer i delebilen min, også lurer jeg på om jeg må bytte masse ledninger og følere for å flytte den over inn i min bil?

eventuelt hva som må gjøres?

Volkswagen - Das Auto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja tror det blir bra.

 

jeg har et lite spørsmål om kjørecomputer.

Det er kjørecomputer i delebilen min, også lurer jeg på om jeg må bytte masse ledninger og følere for å flytte den over inn i min bil?

eventuelt hva som må gjøres?

 

http://www.clubgti.co.uk/forum/showthread.php?t=123717&highlight=mfa

 

Siden du har alle delene skal det ikke være noe problem..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår