Fjasken Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Hei, noen som vett koss du bytte grillen på 99mod focus til sånn på bilde? http://bsbildeler.no/butikk/visbilde.aspx?vnr=DXMG6301&vg=&vgpath=&b=DXMG6301.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bollibompa Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Du kjøper en ny grill, åpner panseret skrur av to skruer på hver side, fjerner gammel grill, monterer ny grill justerer og skrur den fast :) Sånn som dette f eks... Fra Til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjasken Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Du kjøper en ny grill, åpner panseret skrur av to skruer på hver side, fjerner gammel grill, monterer ny grill justerer og skrur den fast :) Sånn som dette f eks... Fra Til et lite spørsmål? såg du i d hele tatt på linken?:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bollibompa Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Ja.... sånn jeg forstod det så ville du kjøpe den grillen og montere? :S eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjasken Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 ja;) men saken er at den er uten det ford merke på, koss jør du då for å få opnet opp panseret viss låsen ikke er i grillen?:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bollibompa Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Men det er et litt annet spørsmål da :P sånn jeg forstod det så var det hvordan du byttet grillen. ikke hvordan du åpner den etterpå :P Men jeg trur jeg også kan svare på det, er vel kanskje sånn at du stikker nøkkelen inn i gitteret "sprekken" og treffer låsesylinderen bakom gitteret, siden ford emblemet og sånn bare er en beskyttelses lokk forran låsesylinderen og ikke har noen funksjon ellers. Eneste jeg kan forestille meg er at den grillen blir skikkelig dritt om vinteren da... får jo snø og masse salt og dritt inni der :wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisChris Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 er vel kanskje sånn at du stikker nøkkelen inn i gitteret "sprekken" og treffer låsesylinderen bakom gitteret, siden ford emblemet og sånn bare er en beskyttelses lokk forran låsesylinderen og ikke har noen funksjon ellers. Helt korrekt. Er ikke noe større problem på vinteren enn det er å åpne andre låser som befinner seg på utsiden av bilen. Siter Ford Focus MK1 2.0 Zetec 1999mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg