evopower Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Har en E28 528i som jeg skal selge nå, men i går "døde" den helt ut. Alt fungerer av lys og slike ting, det er bare tenning/bensinpumpe og starter som ikke er med når jeg vrir om tenningen. Hva er årsaken? Har sjekket alle sikringer, litt værre å få tak i relèer til å bytte ut med. Bilen gikk helt fint til jeg byttet en bensinslange på innsuget som lekket. Det var når jeg skulle starte opp å kjøre ut av garasjen igjen at dette skjedde. Siter Vinner av NMK Vikedal Cup, Værsting Cupen og Vestlandsmesterskapet for bilcross junior i 2004. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miikael Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Har en E28 528i som jeg skal selge nå, men i går "døde" den helt ut. Alt fungerer av lys og slike ting, det er bare tenning/bensinpumpe og starter som ikke er med når jeg vrir om tenningen. Hva er årsaken? Har sjekket alle sikringer, litt værre å få tak i relèer til å bytte ut med. Bilen gikk helt fint til jeg byttet en bensinslange på innsuget som lekket. Det var når jeg skulle starte opp å kjøre ut av garasjen igjen at dette skjedde. Jeg hadde samme problem med min 520, men da hadde bilen stått lenge. Spraya 5-56 på sikringer/rele, og da starta den igjen. Mulig det går på din også, ikke vet jeg, men det funka på min! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg