elwood84 Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 husk å bruk noe mykt når du skal ta av dørhåndtaket innvendig. på bilde bruker han et skrujern. det kan lett lage merker i håndtaket.. mitt er fullt av merker etter at forrige eier skiftet høyttalere osv. kjedelig.. Siter VW Tiguan 110tdi excl.R-Line Audi TT 2.0 TFSI 2007-solgt Golf V 2.0 FSI 2004 - solgt Golf IV 1,6Highline 1999-Solgt Citroen zx 1,4i Harmonie - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elwood84 Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1015107 kanskje denne guiden hjelper? fra punkt 17.. Siter VW Tiguan 110tdi excl.R-Line Audi TT 2.0 TFSI 2007-solgt Golf V 2.0 FSI 2004 - solgt Golf IV 1,6Highline 1999-Solgt Citroen zx 1,4i Harmonie - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle85 Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Ser dr ja... dn hjalp vettu, takker:) då e d bara å venta på delene mine fra streetdesign sånn at eg kan levera d t lakkerar:D imellomtiå ska eg nok få begynt på kassen d di nye subane Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle85 Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Då e varene mine komt, men surprise surprise så va d noke så kje stemte. Cat-killeren stemte overhode kje heilt som eg såg for mg, å bilde. Denne skulle være helt flat men d va an kje. Å lyktelistene mine va heller kje oppi ekså. Så cat-killeren går nok tbars imårå ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle85 Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 noen her så vet kos eg fjerne listå på støttfangaren?? fått ei litå skrapa å ska senda på lakk sammen m di nye delene mine snart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle85 Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Då har eg fått tatt noken nye bilder i fin veret, kje de aller beste men bedre enn ingenting:)Også bestillt ny sub, mn dn ble da selvsagt feil, og venter forsatt på lyktelistene mine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennarn Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Damn, nice ride! : ) Lyst på mk4 sjøl altså, sølv : ) Siter (x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK (x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6 (x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0 (x) Vw golf 3 1.9D (x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle85 Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Takktakk, ja an kjem sg nå, ska bara få dn nye bakfangeren og lyktalister til baklysene nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle85 Skrevet April 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Då e d skjedd noke mar her. Dn gamle rieger fangeren er tatt av og dn nye er prøvemontert og sendt til lakkerer. Eksos stussene eg blitt polert blanke igjen. Også fått tid til å skifte høytalerne framma så d ble nye Kicker komp.sett. Ny spiller er også på vei, d ble i ein Pioneer dobbel din spiller. Bilder kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elwood84 Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 ta noen bilder når du monterer spilleren? og forklar litt kordan den tilpasses? fikk lyst på 2din spiller med touch skjerm no..steike.. hehe Siter VW Tiguan 110tdi excl.R-Line Audi TT 2.0 TFSI 2007-solgt Golf V 2.0 FSI 2004 - solgt Golf IV 1,6Highline 1999-Solgt Citroen zx 1,4i Harmonie - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 ta noen bilder når du monterer spilleren? og forklar litt kordan den tilpasses? fikk lyst på 2din spiller med touch skjerm no..steike.. hehe ganske simpelt, du tar ut org spilleren og den "lommen" du har under, setter inn ramma der, passer veldig bra.. :) Siter 1998 VW Golf 1,9TDI HighLine. SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle85 Skrevet April 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 spilleren blir vel sendt imårå. har og bestillt en ramme av et slag til golf4. så vidt eg har forstått d så blir d litt finere ved montering en kun m dn medfølgene. kostet kun 298 hos bilradiospesialisten. Henter akkurat delene mine fra lakkeraren. Bara t å lima på gitteret så skal an på imårå. satse på noken bilder når spillaren e montert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle85 Skrevet April 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 fekk polert bilen idag å dn nye bakfangaren e montert. kje så veldigt bra bilder e tatt fullfart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle85 Skrevet April 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 ta noen bilder når du monterer spilleren? og forklar litt kordan den tilpasses? fikk lyst på 2din spiller med touch skjerm no..steike.. hehe Hehe, dn nye passte rett inni, kjøpte sånn xtra ramma rondt, dn e litt store enn dn så følgte m så d blei mye finare. Tok bara vekk dn gamle spillaren å dn hyllå i mitt tilfelle va over spillaren. Min nye spillaren måtte monteras i dn nye rammå før eg monterte i bilen. Vanligvis så ska dn låserammå monteras første å spillaren i dn igjen. D går kje an å jør feil, veldig førnøyde:D Bilde kjem litt later idag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle85 Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2009 Natt t idag skjedde d versta. BRANN!! Naboen sin bil brant heilt opp å min sto parkert ved siden av, høyra siå e heilt ødelagt:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg