Oppstøt Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Hei! vurderer nå kjøp av en volvo 244, jeg er ikke så smart når det gjelder mekking enda, så får se hva det blir til. men jeg lurte på om dette er et godt utgangspunkt? Motor og alt er i god stand, eneste er at det lekker litt olje og det lekekr litt av bremsekraftforsterkeren, er dette vanskelig å fikse? Bakdelen er ombygget til retrovariant, ganske fett egentlig. Siter Audi A4 1,6 sedan farts børssa mi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbocontainer Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 som prosjekt bil så egner denne seg sikkert bra til det:) Siter 75" volvo 242dl prosjekt http://www.bilforumet.no/200-serien/218187-75mod-volvo-242dl-prosjekt.html 86" volvo 240gl (b23at) http://www.bilforumet.no/200-serien/214220-86mod-volvo-240gl.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo d6 Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 sikkert mye humbug med den bilen der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oppstøt Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 sikkert mye humbug med den bilen der. Hvorfor det tror du? Siter Audi A4 1,6 sedan farts børssa mi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Godt utgangspunkt?? NEI. Den har blitt mekka alt for mye på frafør, bytta front, mangler lister, bakdelen må lakkes, stygge baklykter som nesten garantert ikke er godkjente, feil panser ("passer" ikke, må bytte plata under vinduet, Kjøp en 100% orginal bil. så vet du at alle skruene sitter der de skal. Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oppstøt Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Bakdelen er faktisk godkjent fra biltilsynet:D syns det egentlig var litt stilig jeg, men det er jo smak og behag, ja det er litt som må gjøres med den, som lakke og bytte noe plater, men det er åsså derfor jeg kaller det prosjekt. poenget mitt er ikke å få det aller beste resultatet, har bare lyst til å skru å mekke litt selv, få den på vegen å sladde å leke:D det er den vel bra nokk til? Siter Audi A4 1,6 sedan farts børssa mi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Er da ikke no galt prosjekt dette! vis bakdelen er godkjent så er jo ikke det no problem! syns det var tøft, og ikke likt som alle andre! bra noen skiller seg ut. trenger jo ikke bytte plata under front ruta, villa heller bygd om til flat front viss det er det som er orginalt på denne bilen ? så følgte det jo med helt greier felger! Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oppstøt Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Takker for god feed:D jeg er faktisk ikke helt sikker på om det er den som er orginal? ja felgene er ganske tøffe Siter Audi A4 1,6 sedan farts børssa mi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Takker for god feed:Djeg er faktisk ikke helt sikker på om det er den som er orginal? ja felgene er ganske tøffe Du får ta flere bilder, så får du nokk garantert svar:) hvilken mod er det? Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oppstøt Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Her er noe bilder til Den turtelleren og speedometret skal tilbake til sin rette plass da Siter Audi A4 1,6 sedan farts børssa mi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oppstøt Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Det er 1977mod altså veteran. litt av grunnen til at denne er potensiell. Fronten er byttet ut med 90 modell 240 mener jeg Siter Audi A4 1,6 sedan farts børssa mi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest mathiman Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Har han bytta til nyere girkasse uten wire, og derfor satt inn ny type speedo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oppstøt Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Har han bytta til nyere girkasse uten wire, og derfor satt inn ny type speedo? nei er samma girkasse, men han ville ha gps og noe greier der det var fra før Siter Audi A4 1,6 sedan farts børssa mi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Bakdelen er ombygget til retrovariant, ganske fett egentlig. Den var kul. Tror jeg hadde satset på å bygge tilbake til gamlefronten jeg. Så ikke helt riktig ut med firkanta lykter framme og den bakenden. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 villa bygd om til flat front, da det sikkert er letter og få tak i en orginalfronten :) så burde du få fiksa dashen til orginal:) Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg