xtrail Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 har problemer med at dashbordlyset blir svakere, hovedlysene blir gule og spilleren slår seg av når jeg bremser, og det blir ikke bedre etter den har stått å godt, hva er galt med "gullet mitt"? bil: 1993 1.4 Siter kjøre: VW Golf 1,9 TDI 2003 VW Boble 1300 1966 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xtrail Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 for å legge til en detalj lukktet det brent for dette skjedde Siter kjøre: VW Golf 1,9 TDI 2003 VW Boble 1300 1966 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Øhhh.... Du har vel ikke fundert på om dette med at det luktet brent KAN ha noe med saken å gjøre??? Er vel egentlig bare å begynne å demontere bilen, og se etter hvor ledningene er smeltet sammen. Hvis du kjente inni bilen at det luktet brent, så er det logisk å begynne med området rundt rattstamme og pedaler, sikringsboks osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Dynamoen begynner kanskje å bli dårlig? Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xtrail Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Tengte på dynamoen i sta jeg å! Kjente bare mere svidd lukt når jeg skrudde vifta på mer på varmeapparatet Siter kjøre: VW Golf 1,9 TDI 2003 VW Boble 1300 1966 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg