MondeoZetec96 Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Er det ikke slik at det er mulig å lakkere de orginale baklyktene? Da mener jeg jo ikke å lakkere med noe vanlig lakk, men jeg tenker da på å lakkere de slik at de blir mørkere! Hvor får jeg tak i slik spray, og er det godkjent med mørkere lykter - altså å spraye dem slik jeg har tenkt til... http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15846704&WT.svl=Bilde Har ikek tenkt fullt så mørke, men noe i samme stilen... På forhånd takk ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monthy Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Hei, er ikke helt sikker på hvor lovligt det er men litt går det vel ann å lakke. Lakk for du kjøpt her: http://www.mobilsentrum.no/products.asp?c=2382888686&n=1199149602 Har veldig god erfaring med de selv. Rask levering og greie priser. Lykke til Siter - Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007 - Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET - Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS! - Peugeot 106 SOLGT - Simson S50B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brino90 Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 får kjøpt det på Torshov ganske billig. ble bra på min :D Siter 16V, 2liter 95 mondeo Combi 5d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Men lovlig er det ikke. (Selv om det sikkert dukker opp noen som har fått "godkjent" det, dvs at kontrolløren hadde glemt brillene Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 hjemmelakka lykter er 2'er feil på eu-kontroll Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin87 Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 hjemmelakka lykter er 2'er feil på eu-kontroll Min har gått gjennom 2 eu-kontroller uten feil på lakkerte baklykter ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Min har gått gjennom 2 eu-kontroller uten feil på lakkerte baklykter ;) det betyr ikke at det er lovlig, bare at det er en inkompetent person som har tatt kontrollen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin87 Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 det betyr ikke at det er lovlig, bare at det er en inkompetent person som har tatt kontrollen Sant sant! eller at det har litt med kvaliteten på arbeidet å gjøre? det skal sies at jeg ikke har gjort lyktene så veldig mye mørkere enn originalt, samt at jeg maskerte ryggelysene ;) Kontrollene var forøvrig hos Ford begge gangene. Men på to forskjellige verksteder. Merkelig sammentreff hvis det er inkompetanse som regjerer på begge stedene ;) Det jeg mener, er at det ikke burde være noe problem, så lenge de ikke er altfor mørke! Selvom det egentlig ikke er lov! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MondeoZetec96 Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 hjemmelakka lykter er 2'er feil på eu-kontroll hva om man setter noen orginale lykter før kontrollen a? har et par liggenes! kan man få smekk av snuten seinere dersom man blir "sett/tatt" med spraya lykter på veien? (ikke meninga å gjøre noe stor sak ut av dette, men bare kom til å tenke på det ,)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MondeoZetec96 Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 får kjøpt det på Torshov ganske billig.ble bra på min :D Har torshov noen hjemme side egentlig. Har sett no som skal ligne en, med "how to do" greier, men har ikke funnet noen side med produkter ol.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 hva om man setter noen orginale lykter før kontrollen a? har et par liggenes! kan man få smekk av snuten seinere dersom man blir "sett/tatt" med spraya lykter på veien? (ikke meninga å gjøre noe stor sak ut av dette, men bare kom til å tenke på det ,)) sjelden purken bryr seg, er heller biltilsynet i teknisk kontroll. blir du tatt med det må du vise bilen hos biltilsynet med godkjente lykter. no big deal. har du orginale lykter så setter du de på før kontrollen og bytter over igjen når den er godkjent... gammelt indianertriks:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg