Gå til innhold

Toyota Soarer i drifting?

Ranger emnet


CraiZ

Anbefalte innlegg

Hei folks!:D

Vurderer å gå i innkjøp av en Toyota Soarer til aktiv driting. Jeg har sotti å titt litt rundt om jeg fant noe og har funnet noe som så greit ut. Er dette en bra bil å starte med? elr burde jeg satsa på noe litt enklere i starten?

 

Er dette en bil som kan holde greit og ikke slites ut så lett. Hvis jeg først skal lage en ordentlig Drifting bil vil jeg jo selvfølgelig gjøre det gjennomført når jeg først er i gang ;) Hvis denne blir kjøpt inn.

 

har aldri sett en Soarer i Norge før så kunne blitt litt spesielt.

 

mvh Chris

Audi A4 1.6 - 1995.

Audi A4 1,8TSQ - 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toyota Verossa har jeg ikke sett i Norge enda..

 

car_img.jpg

 

car_img_f2.jpg

 

Toyota Cresta har potensiale..

Dette er 89 - 91 karosseriet

 

cresta_1.gif

 

Finnes en del kule biler som Chaser, Cefiro, Mark 2 i et utall forskjellige karosseriutgaver og generasjoner.

Man får litt ekstra oppmerksomhet med sjelden bil, men problemet er at når du har problemer med den, har ingen deler eller info eller kunnskaper.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fine biler momo viser fram, får håpe du kjøper en sjelden bil craiz;) likte godt Toyota Cresta da den ligner litt på laurel:)

 

mye fint og sjeldent! VELG SJELDEN BIL, det helt klart det grommaste;)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg kjørte samme bilen som Hafsengen prøvde et par ganger i fjor og må bare si at Toyota Soarer er en av de mest lettkjørte biler jeg har vært borti, nydelig motorkarekteristikk samt meget enkel å kontre med da den har meget lang akselavstand og derfor blir mer "rolig" i bevegelsene. Man kan derfor satse hardere og kaste bilen ut uten å snurre så lett. Samtidig er den meget sterk kvalitetsmessig og billig å tune opp til akseptabel effekt for drifting.

 

Solgte en slik bil nå til Irland, til Buttsy en av gutta i PRO DRIFT, som skal bruke bilen til å kjøre demoer i Europa: http://www.japanauto.no/brukt/biler/236.htm

 

Den kom til Norge nå like før jul sammen med denne som fremdeles står her klar for salg: http://www.japanauto.no/brukt/biler/238.htm

---------------------------

Tom Ole, http://www.powerdrift.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Finnes en del kule biler som Chaser, Cefiro, Mark 2 i et utall forskjellige karosseriutgaver og generasjoner.

Man får litt ekstra oppmerksomhet med sjelden bil, men problemet er at når du har problemer med den, har ingen deler eller info eller kunnskaper.

 

Vanskelig med deler?

Du finner delenr. på nettet... Så bestiller du hos din lokale Toyota forhandler.

Det tok ca 10 dager og få en datagjærne + begge vindusheisene for en av mine Soarere, hos Hell Bil da!! :)

Og det ble betydelig BILLIGERE enn å bestille fra en "RIMELIG" leverandør i England også :pimp

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår