johnhell Skrevet Januar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 Plutselig får jeg ikke spylerveske på vinduet lenger. Tanken er ikke heller tom, hehe. Kan det være sikringen, isåfall hvor befinner den seg? Da jeg så i instruksjonsboka fant jeg ingen som hørte til spyleren. Forslag mottas med stor takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 sikringen til den bør sitte i boksen på venstre siden av rattet/dashen men er nok enklere å dra ut en av gangen og skjekke -jeg husker at jeg lettet etter en som røyk men fant den ikke i manualen men ved å dra de ut og titte/måle fant jeg den -husker ikke hva det var til men den gikk mens jeg hold på med sentrallåsen og montering av alarm. ;) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg