Sandmo Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Skal vise dere dugging jeg... Her er mine sonar;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilsenrr Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 har kommet til og levert tilbake jeg om dem dugger så jævli :S Siter Audi A4 95 1,8 x Honda Civic 93 1,5 Vtec x Ford Orion 87 1,6 x Mitsubishi Eclipse 97 x VW Passat 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Har slike lykter jeg og, de dugget litt i begynnelsen, men er borte nå:) Ta ut "tappene" på baksiden, slik at lykten får pustehull!! Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Skal vise dere dugging jeg... Her er mine sonar;) Å I HELVETE! Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Å I HELVETE! Heldigvis er de long gone, og bytta med facelift:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Skal vise dere dugging jeg... Her er mine sonar;) Bare den ene lykta som dugger litt nå;) fixa med silikon:) må vell dra over en gang til:) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M4rthe Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 neon som har erfaringer fra autospar da? var billig nok til og teste :thanks Ikke gjør det, du kommer til å angre som f. Jeg har nå hatt mine angeleyes lykter kjøpt på autospar for kun 6 mnd siden. Glasset på lyktene smelter på begge sidene rundt langlysene, som nesten ikke er brukt da jeg kun kjører med parklys og grøftelys. Tok kontakt med Autospar, som ville at vi skulle sende bilder. Bilder ble sendt, og jeg fikk til svar at de mente dette måtte være overoppheting, men at de kunne sende meg nye lykter så ville de sende de gamle til analyse i Tyskland for å finne feilen, men dersom det var overoppheting var det helt klart min feil og jeg som måtte betale de nye. Var på vei til å godta det, da de fullstendig satte seg på bakbeina og nekta for å ha sagt det vi hadde skriftlig. Fikk da beskjed om at vi ikke måtte innbille oss engang at de kom til å sende fra seg noe "gratis", da de var helt klart at dette var min feil fordi de var fullt klar over at folk drev å bytta pærer til xenon og lignende. Noe jeg ikke har gjort, og som også er bekrefta av personen som monterte lyktene. Pærerne som ble satt i, satt i lyktene da de ble levert. Lyktene en også justerte hos verksted, og alt er i orden. Autospar stod fortsatt på sitt om at lyktene var overoppheita og at det var min feil, etter mye frem og tilbake ble avtalen slik at jeg skulle betale omtrent 1400 kr for nye lykter ( da de også påstår at hele lykta må byttes, og at det ikke går ann å bytte kun glasset), 1400 kr var også tilbudsprisen på desse lyktene til min bil i desember da vi tok kontakt med de. Så kom fakturaen på fullpris for lyktene, og det ble igjen tatt kontakt med Autospar som nå igjen nekter for hva avtalen var, og påstår at de har blitt forveksla med noen baklykter, før de brølte til min far i telefonen og sa at dette nekta de å diskutere for så å smelle på røret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theStig Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 M4rthe: Høres meget positivt ut! Kundevennlige sjeler som jobber der med andre ord! Siter + A4 Avant - Opel Omega B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg