jorgen91 Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Jeg har en audi 80 cab, 2,3. det er en 92 modell, vil det si at dette er en B4? Også har jeg fått med meg at 90'n og også 100 har noen deler som passe på 80'n, er det flere ? jeg har søkt litt rundt, og synes jeg finner de samme delene om og om igjen, virker ikke som det er sånn kjempe utvalg. også lurte jeg på om noen veit hva denne fyren har gjort med panseret. må man bytte hele grillen for å få fiksa dette, eller er det bare et panser han har kjøpt? var drit kult! Siter - Stjålet Audi 80 Cab - Audi A4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Januar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 panseret?synes at han har ødelagt hele bilen,eieren av bilen burde ha blitt sperret inne på livstid Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorgen91 Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 jeg synes ikke bilen var spesielt kul jeg heller, men likte det at han fikk de skrå lyktene. jeg har sett litt på øyelokk, men finner ingen som har den skrå efekten som han her har på panseret sitt. Siter - Stjålet Audi 80 Cab - Audi A4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg