ghost_84 Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 noen som har erfaring med å bytte reg.reim på ford mondeo 2.0 4x4 pris? mye jobb? vannpumpe? noen som vet om det er noe barnesyke på mondeo med vann rør? den legger vann! finner ikke hull, men det legger fra under vanntank. takk for svar på forhold Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BARE B Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 VEt ikke hvor mye jobb det er meg v pumpe og reg rem men er gjordt på en dag uansett. Ta ut ekspansjonstank og se om den er sprekkt under. Siter Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsinder Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Det er nok et vannrør som lekker langs høyre forhjul. (passasjersiden) Her er det et rør som alltid ruster opp der man fester en skrue. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Regreim er 3,5 time/fastpris på Ford verksted. Vannpumpe er 4 skruer og en tricky slangeklemme i tillegg. Har du AC er klemma veldig tricky Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monthy Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 betalte 4500,- for reg.reim skifte hos et verksted inkludert strammehjul og remet. kunne hente bilen samme dag. Sist sommer hadde jeg en sprekk i vanntanken så det er nok sikkert noe sånnt hos din og. Fekk bare en hos høggeren siden ford ville ha 1000,- for bare tanken. den er byttet på ca. 30min. btw har en 97mod 2,0 stv Siter - Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007 - Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET - Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS! - Peugeot 106 SOLGT - Simson S50B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghost_84 Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 bytte motor? hvorlang tid? pris på en brukt motor? må jeg ha spes motor på grun av at det er 4x4 eller kan jeg bruke en vanlig motor? har bytta motor på en opel kadett, blir det samma tid å vanskelighetsgrad? takk for svare på forhold Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 Motor er samme på 4x4. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghost_84 Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 kan jeg bruke fwd motor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Futte Skrevet Januar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 Ja, Motor i 4x4 er en "standar" Zetec 2.0L 16v 136ps. Er den motoren som kom midt på 95, med ZETEC på toppen. Var ikke like plaget med ventiler som hang som1.gen med DOHC 16V på toppdekslet. Hvorfor bytte?? Siter _______________________ Med hilsen / Best Regards Anders T. Flat Out Racing "When in doubt, go flat out." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghost_84 Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 den har vært uten vann eller delvis vann på motor i nesten et år så den har vel frosset, trur jeg da. og den står uten oljepinne men vet ikke om det har gjort noe skadde, tenkte bare på at da blir det vel ikke tett. så skal finne ut om det er best å bytte motor eller å bytte regreim og fikse vannlek. hva trur du??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Brukte ca 2-2,5 time når jeg bytta reg.reim og vannpumpe på min :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg