Gå til innhold

morti92s VW Golf 1

Ranger emnet


morti92

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Kommet litt videre jeg da. Montert grill, vasket polert, tatt ut tepper og tørket opp litt. Laget meg hattehylle og vært på huggeren å hentet meg deler. Skiftet olje, pyttet plugger, luftfilter og oljefilter.

 

Men Bilder:

Det jeg hentet på hoggeren.

 

1-1.jpg

2-2.jpg

3-1.jpg

4.jpg

 

 

Tok noen bilder når jeg var ute å øvelseskjørte:

 

1-2.jpg

 

4-1.jpg

 

3-2.jpg

 

Endelig et tanklokk som ikke er fra Biltema:pray

5.jpg

 

8.jpg

 

8.jpg

 

 

Hjemmelaget hattehylle. Laget av en Nissan Bluebird hattehylle.

6.jpg

 

 

Ikke store karen

9.jpg

 

Bilder av de nye felgene kommer snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...
  • 2 weeks later...

]

Har ikke vært mye aktivitet på dette forumet på en stund pga. andre forum, og med minusgrader i garasjen, så er det ikke så gøy i lengden, men her er en oppdatering.

 

Moro at andre viser innteresse for det jeg gjør, høyner jo arbeidslysten.

 

Felgene er vel 5.5 eller 6" breie vil jeg tro. 13 tommer. har ikke bestemet meg for dekkstørrelse enda.

 

Det som er gjort med bilen i det site er:

Byttet bremsebånd, tromler og brekkvaiere bak.

Fikset automat choken, siden den ikke funket.

Byttet frontrute.

Pusset litt rust.

Rettet opp noen bulker.

Fått på noen stygge setetrekk som skal beskytte setene for olje og dritt mens bilen er under forbedring(kan vel kalle det det, er jo ikke helt en oppussing).

Begynnt å lakke deksler og vaske for hånd i motorommet.

Byttet stift, kondensator, rotor, fordelerlokk og pluggledninger.

Pluss sikkert noen andre ting som jeg ikke kommer på i farta.

 

Planen til våren er tectyl-behandling under, få i litt lyddempningsmatter, få på justerbartsenkesett, gjøre meg ferdig i motorrommet, få ferdig rustpussinga, og få på MSW felger i retrostil som jeg har liggende.

 

Bilen bærer for tiden preg av å bli brukt nesten daglig, så den er litt møkkete. Skal løpe ned en tur i garasjen å ta noen bilder nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt noen bilder. Kom også på at jeg har byttet fjærer foran, derfor den er litt høy. Bilen er EU-godkjent med en feil. Liten lekasje i eksosanlegget, men jeg lurer på å kjøpe effektannlegg til sommeren, så jeg har ikke goddet å bry meg om det.

 

Felgene som sitter på nå fikk jeg for en 50 lapp, så da ble det vinterfelger på meg og.

IMG_1974.jpg

 

IMG_1978.jpg

 

 

IMG_1988.jpg

 

IMG_1980.jpg

 

Tenkte å bytte frontplate, og det trengs.

IMG_1985.jpg

 

Ski på denne årstiden må man jo ha.

IMG_1989.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår