RES25 Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Hvilken turbo står det i en 110hk 1.9tdi 99 modell golf? Er det VNT 14? eller 15? Såfall om det står en VNT 14 i bilen, og jeg bytter til VNT 15 vil dette utgjør mye effekt og NM? Jeg fann det ut- Det er en VNT15- Og den kan oppgraderes til VNT17-22 Om det er ønskelig. Men da er det en fordel og bytte dysene samt tuning program etter dette. Og ny clutch ville også vært en fordel;) 110-180/200HK.. NB! Dette er til Golf TDI 1.9 110hk motor. *90hk`er kommer ikke helt fult opp til 200, men ikke langt i fra, men her må en ha coooooling! Husk det. Kjøp en sikkelig cooler! Ellers er det jo endel jobb med dette (utenom turboen) som er bolt on! Dysene er ett f...makkverk uten like, så her må du være forsiktig og ha godt tålmodighet! Bruk tannbørste, flatt skrujern eller grisepikk som dem kaller det i tromsø. Håndkle, og rein disel som renseveske. Tegninger og tekst med framgangsmåte finnes, for å gjøre det enklere. Turbo fra VNT17-22 Mesteparten er bolt on! (gjelder golf/jette/bora tdi motorer) PP764 Dyser Fult Sporteksos system KN filter system Intercooler ECU Chip/tuning program Boost kontroll Pris: Overkant av 20 tusen (uten sporteksos) Pris: Underkant av 27 tusen (med sporteksos) Dette er jo selvsagt uten frakt! Så frakt og mva. vil jo komme i Tillegg til denne prisen! Men det er jo opp til hver enkelt å bestemme;) Rundt 35 opp til 40 lapper rekner jeg med en må ut med.. Så litt å tenke på? hehe.. Turbo-Dyser-Tuning program-clutch Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.