Verdensrekord Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Har nylig byttet turbo på en 9.5 150 hk. Det var ingen tvil om at turboen var gåen Men med den nye så ryker den fortsatt like jævli og går dårlig. Noen tips? Siter Bilene mine: Morris 1800 Saab 900(under ombygging til bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Hva ryker den da? er ikke toppakningen da? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Verdensrekord Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Tenkte det var cooleren jeg å så skal prøve å rengjøre den en dag. Men når jeg kjørerbilen så går den dårlig men plutselig så går den nesten ikke framover i det hele tatt Siter Bilene mine: Morris 1800 Saab 900(under ombygging til bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Verdensrekord Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Fikk ikke ut noe annen feilkode enn dne som føler hvis det er for mye ladetrykk, men den fikk jeg ordna så lyste ikke noe motorlampe etter det. Siter Bilene mine: Morris 1800 Saab 900(under ombygging til bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg