Devil Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Jeg har lyst til å bytte ut de gammle stygge stål felgene mine mot noen andre felger. Så hvis dere har noen felger som Dere skal selge, si i fra da:) Helst IKKE stålfelger da:P hehe Mvh Ole Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 bump Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 http://www.bilforumet.no/felg-and-dekk/215537-13-rail-felger-4-100-sommer-hjul.html Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leghiam Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Jeg har lyst til å bytte ut de gammle stygge stål felgene mine mot noen andre felger. Så hvis dere har noen felger som Dere skal selge, si i fra da:) Helst IKKE stålfelger da:P hehe Mvh Ole Husker ikke ET i farta... Er 195/50R15 som sitter på... Feit gummi og, lite slitt, gått en sesong+... Meget støysvake og GODE dekk, jeg var kjempefornøyd. Felgene er 99.9% strøkne, er bare et uskyldig "merke" på den ene eiken.. Felg, Mega Silvera Dekk Marangoni Zeta Linea. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirikl Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Har et sett med 16' OZ Racing med 205/50 sommedekk som er kjørt en sesong. Boltsirkel 4x100 og Et 40. Kan sende bilder på mail hvis du er interessert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg