Rockern Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Har en Chevelle 1965 som jeg ikke har noe mekkelokale til. Ønsker maks 30 min reising ifra Torshov, helst i retning nord/øst. Har også fler kamerater så større lokaler med plass til opptil ca 8 biler er også aktuelt. Dersom noen har noen tips til lagere, kjellere, låver, bunkerser som kan egne seg vennligst ta kontakt med undertegnede på remichr@hotmail.com eller 97633202. Remi Christiansen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Veit om et svært lokale i stange i hedmark .men blir vel for langt unna. 384kvm sånn ca ..utleier ønsker 10-15 personer i såfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Støv saga det er snakk om nå ell ? ;) Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockern Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 yupp, stange blir litt væl langt å kjøre for å mekke et par timer :-) Ingen som har noen tips til noen man kan ringe heller ? Man kan evt. sende meg en sms om det ikke egner seg å legge ut for mye info her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg