Lieber Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Hei. Lurte bare på om det er normalt at subben smeller kraftig når man skurp på spilleren.Har skjekket på forumet her men finner bare spørsmål der den smeller når den slås av men ikke på. Har sjekket alle kontakter og det ser ut som om alt skal være rett koblet til. Det subben er en 2x12" som er kjøpt på netthandelen. Fungere perfekt til mitt bruk, men liker ikke at det smeller sånn når det skrus på. Redd fot at den skal ryke etter hvert. Noen som vet hva problemet kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pioneer1 Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Synes å huske jeg har vært borti dette en gang. Lurer på om det var en jordingsfeil i spilleren. Men er ikke sikker Siter 2012 Hyundai i40 1,7CRDI Premium STV med custom anlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffmaister Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Sjekk jording på forsterker! Evt bytt jordingspunkt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Det er mest sannsyndlig Jordingspunktet til forsterkeren din.. Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lieber Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Takk for svar.. Skal skjekke det i morra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Hei. Lurte bare på om det er normalt at subben smeller kraftig når man skurp på spilleren.Har skjekket på forumet her men finner bare spørsmål der den smeller når den slås av men ikke på. Har sjekket alle kontakter og det ser ut som om alt skal være rett koblet til. Det subben er en 2x12" som er kjøpt på netthandelen. Fungere perfekt til mitt bruk, men liker ikke at det smeller sånn når det skrus på. Redd fot at den skal ryke etter hvert. Noen som vet hva problemet kan være? Problemet er ikke subben, men forsterkeren.. OG det kan være så mangt.. For den saks skyld, kan det også være spilleren som genererer ploppen. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paaartythomas Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 feil kan ligge i jordings punkt til forsterker eller spiller, i selve spilleren eller i selve forsterkeren, litt etter hvordan det er koblet, "smellet" kommer fra for dårlig jording og skyldes veldig ofte at man ikke har god nok jording på forsterkeren og forsterkeren prøver å "trekke til seg" jord via phono kablene som går til spilleren, resultatet av dette kan skade og i verste fall brenne utgangene på spilleren din. gå over alle jordingspunk så finner du nok feilen der, for å finne ut om utgangene på spiller / forsterker er hel kan du måle motstand mellom jord på utgangene dine (kappen rundt phono kontakten) den skal være lik 0 Ohm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoB23 Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Har det samme problemet med bassern min til PC'n. Og jeg har ikke forsterker til mitt PCanlegg! Det er forøvrig Logitech Z4. Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg