PoloKris Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Heisann... lurer på om noen vet hvor man får kjøpt hai finna som KID-A hadde på poloen... den på mobilsentrum er så svær i forhold syns jeg!!! snø er gøy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Originally posted by PoloKris Heisann... lurer på om noen vet hvor man får kjøpt hai finna som KID-A hadde på poloen... den på mobilsentrum er så svær i forhold syns jeg!!! snø er gøy! Kjøp original saab antenne.. denne er ikke så stor, hva den koster er et helt annet spørsmål:D:D:D:D:D:D:D Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Originally posted by TurboPolo Kjøp original saab antenne.. denne er ikke så stor Det er jo størrelsen det kommer an på ;) "Antenna" mi var JE Design... Likte at den var litt stor, så karikert ut! F.eks NBS og MH Styling i Göteborg skaffer JE... Sjøl kjøpte jeg den på treff i Østerrike sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg