Slings Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Hei Stille på forumet om dagen, men det er det på telefonen og.. Prøver å selge min 2002 mondeo, den har gåen clutch riktignok, men er ellers i fin stand. Har satt prisen til 59000,- Men må jeg ennå lenger ned i pris? Det vil jo nesten bli som å gi den bort.. Det er forøvrig en stv med tddi i trendutg. med 250 km på baken.. Noen som har noe erfaring rundt dette? Slings Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Hvis du koster på deg å bytte clutch først, så får du mye mer for den. Du får sikkert igjen for det det koster... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 hva ligger denne jævlen på i pris egentlig ellers?! Trenger du clutchbytte kan jeg sikkert påta meg et bytte for en grei krone! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slings Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Det ligger mange tilsalgs rundt 100, men med litt km kryper de nedover mot 70. Jeg hadde regnet med å få rundt 80 for min, før kløtsjen røk da.. Jeg la den ut for 99 først..så 95, og 79, Hvor mye skal du ha for et kløtsjbytte da? Hørte at hydraulikkpumpa og måtte/burde byttes... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Å bytte pumpa er ikke et must , men det tar deg 20sec, ekstra! Kommer veldig an på hvor lang tid det tar, men om du tar for deg rundt 6-7.000kr inkl clutchen Hva tar ford ford for å bytte det?.. 12-15? Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slings Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Har ikke spurt hos Ford, men de ligger nok rundt der ja. De skal ha 10 for jobbben på det verkstedet jeg bruker da.. så 6-7000 er jo grei pris det da, men vi er i januar... Nå har det begynt å skje litt, ringte 3 i går! Så da slipper jeg kanskje å gi den bort... Slings Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 da begynner det å skje litt ja, bra det :) Men regner med du har lagt den ut på finn.no? Syns det er det beste stedet hvis man vil ha noe solgt, autodb og slike steder er ikke så bra... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slings Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Jeg har ikke prøvd finn ennå, tenkte å prøve de andre først. men fikk høre fra en kar nå at jeg antakelig og må bytte svinghjul og... Hvor mye kan det fikses for da? ? Ford skal ha 20,000 bare... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slings Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 23.ooo kroner faktisk hos ford.. Tror jeg må ta på meg arbeidshanskene mine . . . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 haha bytte svinghjul?.. det er største svindel jeg har hørt! jeg kan tenke meg at det er ANBEFALT å frese svinghjulet ditt noe som koster 500kr å gjøre. men du trenger ikke det heller! Be dem drite og dra! Kjøp Clutch kit på mekonomen for 3.000kr og selg det med bilen til prisen av 80! ford er ran å levere til! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 som sagt!.. im low & slow ån casj lizz'm! så jeg kan ta jobben om det er intr. Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 hehe, 12 + 23 +++?! snart blir du jo skyldig penger for å kvitte deg med den :D Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slings Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Godt det ikke er 12 + 23, det hadde blitt dårlig butikk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg